czyli ciągłe schody ...



niedziela, 2 sierpnia 2015

Uważaj na kuriera

Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk


Uważaj na kuriera

      Tym razem poznaję już wielkie tajemnice blogowania i doszedłem do tego jak formatować tekst. Wielkie mi rzeczy. Poprzednie wpisy wyglądały raczej jak gówno. Chociaż chyba przesadziłem o tym, że zrobiłem znaczący progres, bo nie mogę dalej zrobić akapitu. Może ktoś za 30 lat trafi na ten wpis i napisze mi w komentarzu dlaczego, no ja pierdole. Eh ... (Te które są widoczne zrobiłem spacją, bo tabulator nie działa.)
Tak więc w sumie bez zmian zawsze jest coś pod górkę. 
      Moja aktywność na blogu nie ma chyba nic wspólnego z jego tytułem. Dzisiaj naszła mnie wena, doznałem objawienia i wreszcie zredaguję kolejny wpis. Nie ma sensu pisać o tym, że swędzi mnie dupa. Staram się, aby każdy wpis wnosił lekki powiew świeżości i opowiadał o jakiejś konkretnej rzeczy lub przedstawiał jakąś myśl. 
Dzisiaj muszę się Wam pochwalić, kupiłem sobie telewizor. Nie dzisiaj dokładnie, dzisiaj dostarczył mi go kurier. Jest super zawsze o takim marzyłem. 

uważaj na kuriera cwela

Dałem dupy, bo kurier zachowywał się podejrzanie, jednak nie obejrzałem kartonu ze wszystkich stron. Po prostu się kurwa podnieciłem i chciałem jak najszybciej wjebać wtyczkę do kontaktu, żeby cieszyć się super jakością HD. 
Także kurwa tego ... Już się naoglądałem. 
      Po raz kolejny tylko uświadamiam sobie, że świetnie dobrałem grafikę na swojego bloga. Wielkie schody tak to całe moje jebane życie. Codziennie prawie coś mnie wkurwia. Człowiek wchodzi po nich, zaczyna od najniższego stopnia, ale czasami zbyt długo przebywa na danych stopniu lub wiatr spycha go po raz kolejny w dół. Pozdrawiam. I uważajcie na swoich kurierów !! 










Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.