czyli ciągłe schody ...



poniedziałek, 27 lipca 2015

Nikt mnie nie nauczył jak płynie łza, nikt nie powie kiedy trzeba płakać ...

Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk


Nikt mnie nie nauczył jak płynie łza, nikt nie powie kiedy trzeba płakać ...



      Nikt mnie nie nauczył jak płynie łza. Moja łza płynie wyjątkowo szybko na widok człowieka bezdomnego, który w dodatku nikogo nie prosi o lepsze jutro. W Londynie spotykałem ludzi, którzy chcą, by wspomóc ich nałóg. Starałem się omijać takie wydatki. Szczególnie dotyka mnie ból, gdy spotykam kogoś na ulicy i on nie prosi się o żadne pieniądze. Uważam, że to takim ludziom należy pomagać. Takim, którzy o nic nie proszą, bo po prostu się tego wstydzą. Przed chwilą, gdy wracałem do domu spotkałem kobietę na ławce. Cała zawinięta w pościel, obok 3 walizki.

      Na początku nie byłem pewien kto to może być. Oczywiście spodziewałem się jakiegoś polskiego menela. Sam jednak się zaskoczyłem. Była to kobieta i w dodatku o angielskim akcencie. Widziała jak wyciągam portfel i wtedy zaczęła mówić, że ona niczego nie potrzebuje. Trzeba przyznać, że była wyjątkowo honorowa. Zostawiłem jej mimo tego 2 f, a ona widząc to może dzięki temu jak byłem ubrany, nie chciała odrzucić pomocy. Co prawda chciałem udzielić dalszej pomocy, jednak ona zdecydowanie ją odrzuciła. Serce się kraja, gdy widzi się ludzi na ulicy. Wstydzę się tego przyznać, ale ja nie wytrzymałem i resztę drogi, gdy wracałem do domu ocierałem szybkimi ruchami łzy z oczu, by przypadkiem nikt ze znanych osób ich nie zauważył. Mam marzenia jak każdy. Jedno z nich brzmi. "Pomagaj każdemu, kto pomocy potrzebuje." Oczywiście jest to trudne. Nie mogę pomóc wszystkim, ale mam nadzieję, że za kilka lat uda mi się zorganizować akcję w moim mieście, gdzie przynajmniej w okresie Świąt Bożego Narodzenia sprawię trochę radości osobom, a raczej rodzinom, które po prostu na to nie stać. Tak mi dopomóż Bóg. ... bo to co chcę uczynić powinno być zgodne z Twoją wolą ...


Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.