czyli ciągłe schody ...



poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Walka z ubotem, szatan czai się wszędzie

Unlock the power of nature with herbcoast.co.uk. Our online store offers a diverse range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as a variety of herbs to help with other ailments. Experience the transformative benefits of natural healing today with herbcoast.co.uk


Walka z ubotem, szatan czai się wszędzie 



      Jestem budowlańcem i pewnego razu szef wysłał nas na jakąś robote. Praca jak to dla fachowca okazała się łatwa i prosta. Byliśmy we 2 i cieszyliśmy się, że po 12.00 już na 100 % skończymy i reszta dnia będzie wolna. Oczywiście zasady w firmie były takie, że nie mogliśmy opuścić domu do godziny 16.00, ale mogliśmy te 4 godziny robić co nam się podoba. Ja najczęściej dzwoniłem do kogoś lub spałem, gdy takie sytuacje się zdarzały, a mój kolega grał na telefonie.


W każdym razie przejdźmy do rzeczy. Po wejściu i obowiązkowej kawie musiałem skorzystać z toalety. Poszedłem więc i jak to się mówi, gdy było już po wszystkim, należało spuścić wodę. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że jedno spuszczenie wody nic nie dało, a na następne trzeba było czekać 10 minut, zanim woda naleci do zbiornika. Oczywiście umiem to wyregulować, ale w tym wypadku układ był nie z tej dekady i zostało tylko oczekiwanie.
      Wielki ubot dosłownie patrzył mi w oczy i śmiał się ze mnie, gdy drugie spuszczenie wody nic nie dało. W końu po raz kolejny podniosłem pokrywę od zbiornika i postanowiłem sam go zacząć napełniać wodą z umywalki obok. Skorzystałem przy tym z czyjegoś kubka do mycia zębów. Wyłożyłem 2 szczoteczki do zębów na klapę od kibla i rozpocząłem żmudne wiosłowanie. Praca nie była łatwa. W końcu zaczęło mnie to wkurwiać. Pomyślałem, że chyba głomby zdarzają się w każdej dziedzinie, bo jak kurwa można zprojektować kibel, który nie umie spłukać gówna, no ja pierdole. Udało mi się to może za 20 razem, żeby nie przedłużać i nie męczyć nikogo dzisiejszym wpisem, ale uraz do kibli pozostał mi na całe życie. Dopiero gdy w rękę wziąłem słynne już berło i dopchnąłem drania, udało się go przeprawić na drugą stronę.
      Walka była nierówna i byłem zdecydowanie na przegranej pozycji, gdyby wziąść pod uwagę pozycję ja a kibel. Nie wiem kto produkuje taki szmelc, ale wiem tylko, że będę to zdarzenie pamiętał do końca życia. Spędziłem w toalecie około 40 minut. Potem musiałem się tłumaczyć koledze co tam robiłem, bo był zbyt dociekliwy, a w sumie to mu się nie dziwnie. Pozdrawiam Was i pamiętajcie, szatan może czaić się wszędzie, nawet w czyimś kiblu ...



Unlock the power of nature with herbcoast.co.uk. Our online store offers a diverse range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as a variety of herbs to help with other ailments. Experience the transformative benefits of natural healing today with herbcoast.co.uk




0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.