czyli ciągłe schody ...



sobota, 18 lipca 2015

Dwóch naśladowców popka skaryfikacja twarzy

Transform your health and well-being with the natural healing properties of herbs. At herbcoast.co.uk, we offer a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Experience the power of nature and visit us now at herbcoast.co.uk


Dwóch naśladowców popka skaryfikacja twarzy 



      Wyjątkowo. Jutro wolny dzień. Czas, żeby poprać to wszystko co leży ujebane od dwóch tygodni na podłodze i o co muszę się potykać przechodząc przez pokój. Już jakiś czas temu przyjechałem, ale dopiero mam odrobinę siły, żeby coś wystukać. Coś na co mam ochotę. Dać kawałek siebie sobie. Jest mi przecież lepiej kiedy piszę. Dobrze, gdy ma to jeszcze sens, ale nie musi. Przecież to dla mnie. Lubie pisać, ale popadam w manię. Idzie mi wolno, sprawdzam się i poprawiam. Czytam po 10 razy to co napisałem. 
Tylko po chuj ? Przecież i tak nikt tego nie przeczyta. Uff Jaka ulga. Może i tak, ale mania już na tym polega, że jest po prostu bez sensu. Trzeba coś robić usilnie. Z "usilnością maniaka" jakby to powiedział Dariusz Kwiecień znany polski odkrywca wilkołaków.


      Nawet się nie wykąpałem. Sam się tego wstydzę. Wiadomo, że myć się trzeba, ale co z tego, jak człowiek nie ma siły, żeby się ruszyć. Teraz to już taki stan jest, że nic nawet człowieka nie wkurwia. Z jednej strony mam w pracy dużo czasu na przemyślenia. Myślę, myślę i nic dobrego z tego nie ma. W każdym razie, gdybym mógłbym cofnąć czas. Tak. Pewnie każdy z nas o czymś takim myślał. Niestety nie jest to możliwe. Wszystko może zdarzyć się tylko raz. W danym czasie oczywiście. tylko, żeby nie przedłużając do czego ja zmierzam ? Chodzi o to, że my Polacy lubimy pocieszać się, że ktoś jest od nas głupszy, albo biedniejszy. Chociaż o to drugie, to już trudno. Wiadomo, że wielu z nas ma problemy i gdy widzimy, że ktoś ma większe, to po prostu nam raźniej. Nie mogę wyrzucić z głowy tych bzdet, które dotarły do mnie wczoraj za pośrednictwem mediów i odbiły się w nich szerokim echem. A mianowicie skaryfikacje czy jak to się tam kurwa pisze na mordzie popka (króla gówna) i jego naśladowcy. I tu właśnie czas poczuć się lepiej. Mogę kogoś skrytykować. Oczywiście, że mam taki zamiar (och jakie to polskie). Jednak na tym świecie istnieją więksi debile ode mnie ! W sumie to zawsze o tym wiedziałem, ale teraz to już mogę być tego pewien. W końcu dociera do mnie coraz to więcej informacji na ich temat. Nawet teraz wchodzę i wpisuję w google: "naśladowca popka skaryfikacje". Chce jeszcze raz zobaczyć, że można być spierdolonym na umyśle pojebem. Chce zobaczyć te oczy jak on kurwa wygląda ? I co ? hehe. Wyniki wyszukiwania. O Jest. Dwóch naśladowców Popka - Skaryfikacja. Nie to chyba żart. Wcześniej słyszałem tylko o jednym. Obejrzałem filmik tego pajaca. Mówi: "nie komentujcie mi w komentarzach". Kurwa, gdzie był nauczyciel polskiego ? Nie wiadomo ile ma lat 17-19 ? Lekki dresik, szerszy w dupie niż w barach.
Na pewno zrobił to, żeby się dowartościować. Chce, żeby inni się go bali. Tylko jak jest naprawdę po tym jego skratyfikejszon modyfikejszon ? W moim odczuciu budzi wielki żal. Chciałoby się wysłać smsa, o treści pomagam, ale już za późno. Nie da się tego odwrócić.

      Karol z Kalisza. Tak. Zdecydowanie nie przemyślał sprawy. Więcej info na jego temat nie jest dostępne. Nie ma ani słowa o jakiejś chorobie psychicznej czy zaburzeniach. I cicho. Obejrzałem następny filmik. Jednak to chyba nie jest ściema o tych dwóch naśladowcach popka. Nie wydaje mi się, żeby coś sobie przykleili na twarzy, ale przecież jest to możliwe. Myślę, że naśladowcy popka chcieli zabłysnąć głupotą, ale to ich zdecydowanie przerosło i nie spodziewali się tego. 
      Kilka lat temu w telewizji oglądałem program o chłopaku, który przebywając w zakładzie karnym wytatuował sobie na czole "jebać sąd". Tylko, że potem sam chyba doszedł do wniosku, że zrobił źle i prosił ludzi o pomoc a ci zgodzili się i napis został usunięty operacyjnie. To w skrócie. Mam nadzieję, że kiedyś dotrze do mnie informacja, że naśladowcy popka, którzy zrobili sobie skaryfikacje na twarzach, też proszą ludzi o pomoc w przeszczepie mózgów. Mam nadzieję, że i tym razem znajdą się ludzie życzliwi, którzy im w tym pomogą. Pozdro. !


Transform your health and well-being with the natural healing properties of herbs. At herbcoast.co.uk, we offer a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Experience the power of nature and visit us now at herbcoast.co.uk



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.