czyli ciągłe schody ...



sobota, 25 lipca 2015

Chce wrócić do Polski na stałe

Transform your health and well-being with the natural healing properties of herbs. At herbcoast.co.uk, we offer a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Experience the power of nature and visit us now at herbcoast.co.uk


Chce wrócić do Polski na stałe




      Tak. To prawda. Oczywiście, że planuję powrót z Anglii do Polski. Większość osób wyjeżdża. Już trochę czasu mi minęło. Kilka ładnych, długich i totalnie zajebanych pracą lat. Czasami miesiące bez dnia wolnego. Ciężko się wyjeżdża a jeszcze ciężej wrócić. Pieniędzy odłożyłem dość dużo by w Polsce kupić sobie wreszcie wymarzone od wielu lat mieszkanie. Teraz tylko znaleźć pracę i heja. Czego więcej mi potrzeba ? Nie chcę być bogaty ani niczego więcej.

      No a poza tym jest wiele rzeczy, które przemawiają za powrotem. Mimo znajomości języka, nigdy nie stanę się anglikiem. Tak naprawdę zawsze będę tylko gościem. I tak też się czuję. Poza tym mam już dość pracy od rana do nocy. Od wielu lat wstaję wcześnie rano i wracam najczęściej po godzinie 19.00. Wiele razy zdarzało się, że była to dla przykładu 21.00. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć pracę za 2 tys. zł na rękę. Myślę, że to spokojnie zaspokoi moje potrzeby. Na cóż mi u licha więcej. Trudno będzie. Teraz mam wiele pieniędzy, stać mnie na wszystko i niczego nie mam zamiaru sobie odmawiać, potem jednak sytuacja się zmieni. Najgorzej boli fakt, dlaczego do jasnej cholery nie mogę żyć i pracować w swoim kraju ? Przecież nie jestem jakimś cyganem. A tak się właśnie czuję. Już raz jeden rudy mówił, że Polska stanie się drugą Irlandią, ale jakoś choć od wypowiedzenia tych słów minęło już wiele lat, to nic na korzyść się nie zmieniło.

      Mydlą nam tylko o czy o tym jak to w Polsce jest dobrze, jak przodujemy we wzroście gospodarczym nad innymi krajami. Tylko ja się pytam co z tego ? Przecież chuj mnie obchodzi wzrost gospodarczy i to co pierdolą w tv, bo to przecież stamtąd pochodzą najczęściej te wiadomości. Mnie interesuje tylko to ile ja mogę zarobić i ile za to kupić. Nie wymagam wiele, ale marzyłbym o godnym życiu. Wg. mnie powinno się w Polsce zarabiać w granicach 4 tys. zł na rękę. Taka wypłata pozwoliłaby nam na spokojne i bezstresowe życie. Czy ja za dużo wymagam ? Od lat znajduję ogłoszenia, których autorów pojebało. Ostatnie dla przykładu jakie pamiętam - "kierowca międzynarodowy". Zadzwoniłem. Co się okazało. Chodzi o kursy z Polski do Anglii za 2500 zł na miesiąc. Dodam, że tak naprawdę cały tydzień trzeba było spędzić poza krajem.       Więc jak żyć panie prezydencie ? Najlepiej krótko, żeby się nie męczyć. Tak. Trudno będzie wrócić do Polski i obniżyć stopę życiową. Człowiek łatwo się przyzwyczaja do luksusów. Natomiast ciężko jest potem z nich zrezygnować. Nie wiadomo jeszcze jak to będzie. Chętnie bym wrócił. Wiem, że w Polsce jest syf, ale kocham ten kraj i tych ludzi, którzy się nawzajem nienawidzą. Mam nadzieję, że mi się uda. Najważniejsze, to robić w życiu to co się lubi i być szczęśliwym. Często jednak jest tak, że to szczęście dają pieniądze ...



Transform your health and well-being with the natural healing properties of herbs. At herbcoast.co.uk, we offer a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Experience the power of nature and visit us now at herbcoast.co.uk



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.