czyli ciągłe schody ...



niedziela, 26 lipca 2015

Dzisiaj niedziela, ostatnia niedziela

Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk


Dzisiaj niedziela, ostatnia niedziela




      Deszcz napierdala od samego rana. Rano to dla mnie około 9.00, chociaż padało już pewnie dużo wcześniej. Podobnie zresztą jak wczoraj. To idealny moment, żeby udać się po butelkę alkoholu i po jej szybkim opróżnieniu znów udać się na spoczynek. Takie to już angielskie klimaty. Depra jak nic. No i pewnie bym tak i zrobił, ale plecy mnie napierdalają już tak od tego leżenia, że nie daję rady. W końcu po 15 godzinach trzeba się podnieść z łóżka.

      Czasami się zastanawiam jak to jest z ludźmi sparaliżowanymi. Przecież oni leżą latami w łóżku. Jedyne na co mogą liczyć to to, że ktoś ich obróci na bok, albo obstuka i nasmaruje, żeby odleżyn nie było a tak to przecież przejebane. I tak co ja mogę o tym wiedzieć. Zdecydowanie jednak nie chciałbym się przekonać jak to jest. Czasami modlę się za ludzi, którzy mają jeszcze ciężej ode mnie, chociaż i ja bym potrzebował modlitwy. No nic, chyba czas na mnie. Muszę zaliczyć jakiś spacer, żeby plecy przestały mnie tak napierdalać. Deszcz to już chyba dzisiaj raczej nie przestanie padać. Ech. Mam nadzieję, że jak przyjdę, to będę jeszcze trzeźwy. Może coś jeszcze dzisiaj dopiszę ? Któż to wie. Pozdrawiam z kraju miodem płynącym. Ja wspólnie ze swoją depresją.



Discover the magic of natural healing with herbcoast.co.uk. Our online store offers a wide range of high-quality herbs, including all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as many others to help with various ailments. Start your journey to natural health and wellness today with herbcoast.co.uk



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.